Submit a Ticket
Hulp nodig?
Wij denken met je mee
Heb je een vraag over een rapport, betaling of onze diensten? Via deze pagina kun je snel een helpdesk-ticket aanmaken. Omschrijf zo duidelijk mogelijk waar je tegenaan loopt en voeg – indien nodig – foto’s of documenten toe. Ons team kijkt met je mee en geeft je een helder, eerlijk antwoord.
We helpen je onder andere bij:
Vragen over een eerder ontvangen rapport
Onduidelijkheden over schade, kostenzones of adviezen
Problemen met bestellen, betalen of downloaden
Algemene vragen over hoe DamageWise werkt
Heb je een lopende aankoop of bieding met een korte deadline? Vermeld dit dan duidelijk in je bericht, inclusief de einddatum van de veiling of optie. We proberen hier waar mogelijk rekening mee te houden.
Vul hieronder je gegevens in en omschrijf je vraag zo concreet mogelijk. Als je vraag gaat over een bestaand rapport, vermeld dan altijd:
Je rapportnummer
Het kenteken of chassisnummer
Hoe vollediger je informatie, hoe sneller we je gericht kunnen helpen.